Uppdatering


Mjo , har inte riktigt orkat uppdatera sen helgen ..
Har varit så jäkla sliten i två dagar nu ;O
Jag är verkligen för gamal för att vara ute och festa ;)

Skulle som ni vet ut i lördags .. Björn Rosenström va ju inne i Strömstad och spelade så vi tänkte att vi
skulle gå dit å kika på honom :)
Meen det var mer omständigt än vi tänkte :P

Började med att förfesta borta i huset , hur trevligt som helst :)
Bekim hade erbjudit sig att köra så vi behövde inte beställa en taxi, vilket vi tyckte var väldigt skönt.
Meen vi fick åka i omgångar , det blev ganska omständigt ..
Vi som åkte andra gången tryckte in oss i Annas lilla bil .. 6 stycken i baksätet och 3 fram :P
Det var trångt , men vi lyckades ;)

Bekim släppte av oss inne i Strömstad så att vi skulle kunna ta ut pengar , sen bara försvann han ;O
Så det blev en rejäl promenad för våran del ..

Vi fick tag på dom andra som hade åkt in tidigare . Det var tydligen över 50 meters kö för att komma in till The Cod , där Björn skulle spela .. Så vi tänkte att vi skulle gå till Oxygen istället ..
Vi går dit , en bra bit , men när vi väl kommer dit och ska gå in får vi höra att det är 28-års gräns ;S
Vi frågade om dom hade mycket att göra och får svaret "Det är inte en käft här, men det är 28 ändå".
Såå där står vi , 10 pers som bara vill komma in och få dansa lite men blir nekade . Tack så mkt !

Går därifrån och ska möta upp resten på Kontoret.
Kommer dit 00:50 och får veta att dom stänger 01:00 .. Inte så värt att gå in där .

Vi bestämmer oss trots allt för att gå in på The Cod och chansar på att han kanske har slutat spela så att de flesta har gått redan ..

Kommer dit , det är fortfarande ganska lång kö , men inte 50 meter iaf .. Så vi bestämmer oss för att gå in ..
Vi hade trots allt tagit oss in till Strömstad , då kan vi ju lika gärna gå in :P

Ställer oss i kön och upptäcker att det är "en ut , en in". Såå , det gick inte fort ..
Men efter typ 20-30 minuter kommer vi äntligen in ..
Och tro det eller ej ; han spelade fortfarande ;O
Vi blir typ jätteglada , får höra en låt sen hade han spelat färdigt ..

Nåå ja , vi fick höra en låt iaf ;)

Jag råkade visst köpa en Björn Rosenström t-shirt .. Ganska söt faktiskt , ljusblårandig med ett rött tryck på bröstet :)
Och en napp till Fabian som det står "Björn Rosenström o det jävla bandet. Sug på den" på ;)
Höhö , tyckte den va frän så va tvungen å köpa den ;P

Jag & Malin hittade två affischer med Björn på också som vi tyckte att vi ville ha , så vi drog ner dom ^^
Busigt av oss ;)

Ringde och beställde taxi när det stängde ..
Alla ville bara komma hem och det var sviiinkallt ute .
Adam hade fått fyllehicka , jag hade skavsår , Romeo var dyngpackad .. Och ja , ni förstår säkert :P

Där står vi iaf , mitt i Strömstad och väntar på taxin i en och en halv timme ;O
Jääääklar vad jag frös !!

Såå nu har jag blivit massa förkyld ;/
Men det vare värt :)

Hade iaf hur trevligt som helst !

Har varit massa sliten i två dagar nu ..

Men nu börjar jag komma igång igen :P

Nåå ja , nu orkar jag inge mer .. Så nu blire lite med Simpsons ;D


3 månader idag älskling <3


Sofie signerar ut.

31/3-09
14:05


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback