Shopaholic


Jag verkligen ÄLSKAR nelly.com!! Det finns så jäkla mycket fina kläder och skor där ..
Är inne å kollar typ varje dag och jag tröttnar aldrig på det :P

Satt å pratade med Karolina i telefonen förut .. Vi satt å kollade på kläder tillsammans , över telefonen ;D
Det va roligt ;P

Meen , jag tror inte att det var särskilt bra för mig .. Har hittat typ 10 klänningar och säkert lika många skor som jag vill köpa nu bara för det . Kan ju inte köpa allt jag vill ha , men nått av det blir det väl säkert ;D

Kan bara inte bestämma mig för vad jag vill ha ;O

Dagens i-landsproblem ;)

         

 
Kunde inte bestämma mig för vilken bild jag ville lägga upp .. Såå det fick bli favoriterna ;D

Gaah , det kliar i fingrarna på mig .. Det är nästan så att jag måste beställa något :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha aah eller hur :)

å fina klänningar :D

2009-03-24 @ 13:02:26
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: -- LINDEROTH, Denise

Jag älskar verkligen den mörkblå klänningen. Helt sjukt jävla underbar!

2009-03-24 @ 15:37:37
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback