Nära döden upplevelse


Jag lovar ... Jag trodde att jag skulle dö förut .. På riktigt !

Har varit iväg på kurs i sthlm denna veckan och skulle åka ner till Strömstad igår ..
Men som vanligt så är det något krångel med SJ så jag kunde inte köpa tågbiljett på stationen ;S

Fick veta att vi skulle få ner inlån från Karlstad till oss över helgen så jag fick åka med dom imorse ..

Jag va hur glad som helst över att slippa åka tåg och bara kunna sätta mig i bilen och sova hela vägen ner
och veta att jag inte skulle behöva oroa mig över byten mm ..
Plus att jag fick ju sova en natt till med min älskling ;)

Hade inte träffat honom på nästan en månad så ni kan ju bara gissa hur skönt det kändes att få träffa honom igen
när jag kom till karlstad i torsdagskväll :)

Iaf ..
Ligger och sover i bilen och vaknar av att bilen sladdar .. Han som kör har verkligen ingen kontroll på bilen
och får verkligen inte stopp på den ..

Jag hann tänka en miljon tankar och såg framför mig hur det blir jordens olycka med massa blod å grejer ..
Hur rädd som helst !

Bilen åker av vägen , kör på en stor sten och fortsätter glida nere i diket typ 20 meter till ..
Jag har ALDRIG varit så rädd i hela mitt liv tror jag ;O

Fy fasen va hemskt det var !

Men som tur var va det ingen som blev allvarligt skadad .. Alla blev mest chockade och visste inte riktigt vad vi
skulle göra ..

Så det fick bli till att ringa efter bärgaren så han fick komma och hämta bilen ..

Har dock känt nu lite senare att jag har fått väldigt ont i ryggen & nacken ..
Inte alls bra detta !
Så ska iväg till sjukhuset imorgon och se vad dom säger .. Är mest orolig över att behöva bli sjukskriver eller nått
sånt .. Det har jag ju verkligen ingen lust med ;O

 Önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback