Mirakelkur


Va inne på apoteket igår innan jobbet .. Blir galen på mina händer som aldrig vill läka.
Kliar fasen sönder dom hela tiden , gör svinont ju!

Såå va inne på apoteket och skulle fråga om dom hade nått bra emot utslagen .

Jag fick en salva som jag skulle använda så ofta som möjligt och bomullshandskar som jag ska
ha på mig på nätterna med ett tjockt lager salva under så att det skulle verka extra mycket på nätterna ..

Får se hur det funkar.

Hade handskarna på mig inatt , meeen det blev ju så jäkla varmt så fick ta av mig dom efter några timmar ..

Vill ju inte få värmeutslag också :P

Råkade visst köpa mig ett par skor också (A)
Jag tänkte att jag har jobbat så jäkla mycket och är nästan aldrig hemma , så då har jag förtjänat att köpa mig ett par skor ;)   Skor från H&M :)
Det som är extra bra är att jag faktiskt kommer att kunna använda dom.

Föööör på lördag äre party :D
Ska bli riktigt roligt! Har varit i Strömstad i snart ett år , men aldrig varit ute här ;O
Så det ska bli spännande å se hur det är här :)

Vi blir säkert 8-10 stycken som går ut , så det blir ju extra roligt .. Bara McD-folk såklart ;)

Idag är jag iaf ledig :)
Har jobbat 8 dagar i sträck nu så det är skönt :)

Meen inte fick jag sova för det ..
Jag börjar jobba klockan 8 imorgonbitti så jag tänkte att det är bättre att jag går upp tidigt idag så att jag är trött ikväll så att jag inte försover mig imorgon ..

Starkt jobbat av mig ;D

Har tillochmed tvättat nu på morgonen , duktigt ;)

Så nu sitter jag i soffan , solen skiner och jag lyssnar på Volbeat  , fasen va bra dom är ;D





Just det .. Jag hade äntligen bestämt mig för vad jag skulle beställa från Nelly meen när jag skulle beställa klänningen så hade dom tagit bort den ;(

Jag blev massa ledsen , så beställde två andra klänningar och ett par skor istället för att trösta mig själv lite ;)

   



Sofie signerar ut.

26/3-09
12:01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback