Läkarbesök


Va iväg in till sjukhuset i Strömstad idag .

Blir bara värre & värre i nacken och ryggen hela tiden så tänkte att det kanske var lika bra och åka iväg å kolla
så att det inte är nått allvarligt ..

Kommer in till sjukhuset och blir insläppt i ett rum direkt ..
Gött tyckte jag och tänkte att jag kanske inte skulle behöva vänta i 80 år på en läkare ..
Meen ICKE! 
Fick sitta inne i det där jävla rummet , med en gubbe som hostade så att jag trodde att han skulle dö i rummet bredvid ,
i en timme !

Så jäkla mkt finns det inte att titta på i ett pyttelitet patientrum att jag kunde underhålla mig själv därinne en timme.
Dryyygt !

När läkaren väl kom fick jag berätta för honom vad som hade hänt och att jag inte har kunnat sova bla bla bla...

Han trycker lite å sådär på ryggen och så får jag samma svar som man alltid får av läkarna :
"Det är inget allvarligt . Åk hem och ta några ipren så blir det bättre".

Fick veta till slut att jag hade fått bristningar och blödningar i rygg & nacke .. Inget allvarligt ?!?!

Jag sitter här och vill typ bara grina för att jag har så jäkla ont , kan inte sova på nätterna , kan inte göra bra ifrån mig på jobbet för att jag inte kan röra mig . Känns typ som att jag är stelopererad ..
Och så får man höra "inget allvarligt".

Jag kunde lika gärna struntat i att gå dit och bara käkat ipren ändå om jag trodde att det skulle hjälpa .

Men det sa min kiropraktor till mig för två år sen också .. "Ät 3 stycken alvedon om dagen i en vecka så blir det bra sen"

2 år senare ... Är det bra? Nope !!

Aja .. Nu är det dokumenterat att jag har varit där iaf. Så skulle det bli att jag fortfarande har ont senare så får jag ut pengar på försäkringen ..

Så det är ju bra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback