Home sweet home


Nu är jag äntligen hemma i Karlstad igen :)
Tyvärr inte så länge .. Men jag hinner iaf träffa min älskling , det är huvudsaken ju :)

Helt ärligt så trodde jag att jag aldrig kunde sakna Karlstad som jag faktiskt gör .
När jag flyttade till Strömstad var det så jäkla skönt att komma från Karlstad , och allt folk som bor
där.

Men nu saknar jag det så jäkla mkt ;O
Kan iofs bero på att jag har fått mycket bättre kontakt med familljen nu på senaste , så saknar dom i massor.
Plus att jag har ju faktiskt kärleken i Karlstad .. Då är det väl inte så konstigt kanske? ;)

Har varit mycket aktiv idag måste jag erkänna ..
När klockan var typ tolv kände jag att det var dags att gå upp .. Då hade det ringt typ 5 ggr och jag hade fått typ 100 sms.. Eller ja , några iaf :P
Diva har fått för sig att hon ska skälla för minsta lilla ..
Så efter att ha blivit störd i typ flera timmar , tyckte jag att det var dags att gå upp ..

Fick upp Johan ur sängen efter mycket om och men .. Lyckades till slut härja upp honom så att vi kunde dra oss
ner mot stan .

Träffade Karolina & Fabian en sväng och tog en fika . Sen ringde Oscar och ville att vi skulle gå ut å käka lunch..
Of course! Har ju inte träffat honom sen jag fyllde år ;O
Såå , jag tänkte att eftersom Johan skulle iväg å träna så kunde jag lika gärna träffa Oscar en stund :)

Gick som vanligt till Wayne´s och käkade pastasallad med kyckling .. Satt där å pratade skit i typ två timmar , sen vart det hem igen ..

Fick lite dåligt samvete över att ha lämnat Diva ensam , nu när jag ändå är ledig .. Så tog med henne ut på en långpromenad :)
Eftersom att hon verkligen behöver träna på att gå i koppel så tänkte jag att vi lika gärna kunde gå en bit ..

Hon har blivit jätteduktig min lilla snutt! Drar ingenting alls , hur duktig som helst :)
Men ibland blir hon lite vrång och sätter sig ner .. Och bestämmer sig för att sitta där ända tills man lyfter upp henne ..
Så jäkla lat :P

Meen ingenting sånt idag inte :)
Hon satte sig ner ett par gånger , men sen gick hon igen . Helt frivilligt :) Massa duktig !

Funderar på att ta ett ryck å städa lite i lägenheten .. Det ser ut som efterkrigstiden här inne ;O
Meen är ju aldrig hemma tillräckligt länge så att jag vill lägga ner massa tid på att städa .. Måste ju hinna träffa alla också :P

Men nu är Johan iväg å tränar , så jag har en timme när jag faktiskt inte har någonting planerat .. Hör på det ;O

Vet inte hur länge sen det var som jag inte hade någonting planerat när jag har varit i Karlstad ..
Är alltid på väg till något när jag är hemma .. Meen inte nu .. Känns rätt gött faktiskt ..
Det är ju trots allt därför jag åker hem också .. För att kunna vila upp mig , men så blir det oftast inte .
Men det gör inget :)

Ska iväg till Orrholmen ikväll och käka tacos med min älskling & svärmor ;)

Mycket trevligt :)


Sofie signerar ut.

16/3-09
18:00


Glöm inte att lägga till mig på bloglovin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback