Dagens I-landsproblem


Jag är hungrig men jag vet inte om jag orkar laga mat eller om jag bara ska äta typ flingor och fil *-)

Jag va iofs iväg förut och handlade massa mat , för att jag skulle laga mat ..

Tänkte att jag skulle göra wok å grejer , men nu känns det bara jobbigt :P
Det är inte ett lätt liv jag har vill jag lova ;)

Vill att det ska vara imorgonkväll också!
Meeen jag stör mig som faan på det jävla skitvädret !
Jag hade bestämt kläder och allt som jag skulle ha på mig imorgon , men nu vette fasen .
Känns inte så kul å gå i klänning och pumps när det snöar ute ;/
Får se hur vädret ser ut imorgon ..
Men känner jag mig själv rätt så blire väl säkert klänning ändå :P
Kan ju inte låta bli att ta på mig en av alla 100 klänningarna jag har när jag ändå får chansen .
Jag är ju trots allt inte ute särksilt ofta längre , så man får väl passa på ;)

Ska bli riktigt roligt iaf :)

Sofie signerar ut.


27/3-09

20:54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback