Tro, hopp & kärlek


Har en väldigt bra dag idag!

Det händer väldigt mycket positivt på jobbet just nu.
Vill inte prata om det för mycket om det inte blir så som det är tänkt.
Men än så länge verkar allt riktigt bra , och framtiden ser ännu bättre ut :)

Det enda som gäller just nu är att vara fokuserad på jobbet så blir chanserna ännu större
till att det går som jag vill .
Känns rikigt bra!

Hoppas på att jag ska få träffa min älskling en sväng sen också.

Fick sova själv inatt eftersom att jag började så tidigt imorse, helt tomt i sängen ju :(
Ingen som jag kan ligga och krama om , ingen att krypa intill.

Men jag vet ju att han finns där ändå :)

Känns helt sjukt att vi tillbringar i stort sett varje ledig stund tillsammans, men ändå så saknar
jag honom så fort han går.

Sjukt , men helt underbart !

Den stora kärleken i mitt liv <3


Men nu ska jag göra ett försök till att städa, det kan behövas.
Ska springa ner till tvättstugan också, hoppas på att jag kan tvätta nu.
Det kan verkligen behövas!

Ooops, nu fick jag mitt lönespec. Måste gå in och kolla ;)
*spännande*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback