Söndag


Va iväg på Lenas begravning igår.

Usch va det va hemskt!
Det värsta av allt var nog att träffa hennes familj efteråt.
Vad ska man säga?
Vill bara kunna säga nått som tar bort allt det onda, men det går ju inte riktigt till så.

Jag tänker på dom iallafall, det är det enda jag kan göra just nu.

Kom hem till min älskling efteråt och det kändes såå skönt att han va kvar hemma hos mig.
Hade inte känts kul alls att komma hem till en tom lägenhet, meen där var han - kärleken i mitt liv :)

Hade en riktig myskväll.
Gick iväg och handlade så att vi kunde göra smulpaj med frusna bär.
Hur gott som helst!

Satt och tittade på Ondskan och käkade smulpaj tills vi hade ont i magen :P

Men det va mums ! :)


Nu gick han härifrån för en stund sen.
Jag börjar jobba 06.30 imorgonbitti så det är nog bättre om han går hem idag eftersom att han också
börjar jobba imorgon :)


Satt även och planerade inför Kolmården igår ! :)
Vi hittade ett jättemysigt litet vandrarhem i Norrköping som vi antagligen kommer bo på , om det finns rum
ledigt vill säga , när vi åker dit :)

Kommer bli massa mys ju !

Längtar massa massa !

Älskar dig älskling - du & jag

31/12-08


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback