Sommar?


Ah tji fick jag som trodde att det skulle vara högsommarvärme i Juli.

Nu har det verkligen regnat 24 timmar i sträck .. Om inte ännu mer. Jag spyr på det !

Det är så jäääkla tråkigt verkligen. Det blir ju inte bättre av att Diva verkligen hatar att gå ut när det regnar, inga långpromenader där inte .
Det är knappt att hon vill gå ut och kissa. Får typ släpa med henne ut i regnet.
Ser väl kanske inte så snyggt ut? :P

Nåå ja .
Sitter här och är grymt uttråkad .

Älsklingen ligger och sover och jag är hur pigg som helst.
Vaknade 15.30 idag ;O
Tror att jag kanske va lite trött efter att ha jobbat natten :P

Nåå ja , får väl skylla mig själv om jag inte är trött nu då ...

Aja , sånt är livet.

Får se om det kanske finns nått roligt på TV istället :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback