Pokerface


Då har man varit ledig i två dagar.

Har varit väldigt lugnt med min älskling :)

Va iväg i lördags å spelade lite poker .
Jag lovar - jag ägde skiten ur dom ;)

Mycket tack vare min älskling iofs , meen sen så ägde jag skiten ur honom med ;)

Jag är mycket bra ! ;D

Igår vart det bara lugnt . Låg hemma i sängen heeela dagen .
Enda gången vi gick upp var för att äta & gå ut med Diva typ :P

Myys :)

Har äntligen kommit igång med träningen också.

Va iväg förut och körde BodyStep . Jääääklar va jobbigt det va !
Men det va riktigt skönt efteråt :)
Känner mig dock fortfarande som spagetti i benen och det är typ 3 timmar sen jag va iväg :P

Såå , har jag inte träningsvärk imorgon så lär jag aldrig få det  :P


Nåå ja .

Nu äre dubbelavsnitt av 2½ men på TV , sen blire godnatt -samtal till min älskling som är ute å fiskar , sen sova.

Börjar jobba 06.30 imorgonbitti ;/
Woopha !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback