Onsdag


Va iväg till Orrholmen igår och grillade, drack lite och spelade kubb med min älskling, Tony, Jelena, Bekim och lite folk.

Va riktigt trevligt :)
Trodde dock att jag skulle bli uppäten - det va så jääääkla mkt mygg !

Såå vi gick in istället och spelade lite poker, lyssnade på musik och bara hade det trevligt.

Lite sådär lagom för en Tisdagkväll :)

Jelena & Tony tog med sig Diva hem så nu är hon med dom på Kronoparken.
Helt tomt här ju :(

Meen Jelena är helt såld på Diva och frågade om hon inte kunde få ta med sig henne hem över natten, och det fick väl gå bra.
Ganska skönt dock att inte behöva gå upp tidigt och gå ut med henne imorse ;)

Va en helt okej kväll i vilket fall.
Det är kul att kunna umgås med Johans kompisar också :)

Nåå ja, idag är jag ledig.
Ska nog gå å lägga mig i sängen å vila en stund tror jag. Sen blir det att ta tag i det sista med städningen.
Nu när inte Diva är hemma får jag passa på att dammsuga . Ingen Diva som är här och anfaller dammsugaren stup i ett.
Det blir lite lättare då :P

Ikväll kommer min älskling hit också :)

Har varit utan honom i typ 2 timmar men jag saknar redan ihjäl mig :O

Han kommer runt sju ikväll, men det känns som tre evigheter dit.
Får väl försöka sysselsätta mig på nått bra sätt så att tiden går fort.

Sova är ju alltid ett bra tidsfördriv ;D

Såå , nu blir det nog att krypa ner i sängen å kolla på The Hills-maraton som är på MTV ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback