Måndag


Då är äntligen mina 4 nätters jobb avklarade.
Och fy fasen vad jag är sliten !

Har inte jobbat natthelger på över ett år ..

Klart jag har stängt , men inte när klockan är halv fyra på morgonen.

Det mesta har gått bra , men lite bråk å sådär hade vi ju självklart.
Bara för att det är jag som jobbar.
Jag har en tendens att alltid vara i närheten när det blir nått sånt :P

Nåå ja .
Idag blire party med frugan ;D

Har bara varit ute på krogen en gång sen jag kom hem .
Va där i typ 40 minuter, blev uttråkad och gick hem .
Meeen Harry´s är inte riktigt min grej heller :P

Såå , ikväll blire nog bra :)

Ska iväg till stan nu, måste ju till bolaget och fixa lite ;D

Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback