That´s forever my only one



Har skämt bort mig själv lite idag :)
Är ledig från jobbet , så tänkte att jag skulle få vila ut mig ordentligt och göra vad jag vill nu när Adam
jobbar :)

Vaknade runt nio när Diva tyckte att det var dags att vakna , i vanlig ordning ...
Gick ut med henne en sväng men kände att jag fortfarande var massa trött ...
Gick å la mig i sängen igen å tänkte att jag kanske skulle få sova en liten stund till .. Men då kommer Adam
och Erica ut .. Låg å pratade med dom en liten stund , men sen lyckades jag somna en liten stund till :)

Vaknade igen vid halv två och kände att jag för första gången på jag vet inte hur länge faktiskt kände mig utvilad .
Riktigt skönt !
Har ju jobbat öppning nu i några dagar , inte så att man är direkt utvilad efter det vill jag lova ..

Gick upp å gjorde iordning lite frukost och drog igång Sex and the city filmen .. Det va länge sen jag såg den , så det var på tiden att titta på den igen ;P

Nu sitter jag här å pratar lite med min sötnos :)
Saknar dig hur mkt som helst !


Igår kväll åkte jag ner till huset en sväng . Romeo & Ewa ville att jag skulle komma ner å kika på Melodifestivalen med dom .
Meeeen Melodifestivalen suger om jag får säga vad jag tycker .
Men tänkte att Adam & Erica ville vara själva sista kvällen innan hon åkte hem , så jag åkte ner ändå ..

Såg slutet på Melodifestivalen , sen drog vi igång House bunny , jäklar vilken rolig film !
Den måste ni se ;)
Hur bra som helst !

Nåå ja ..


Funderar på å vara duktig å diska lite kanske ?


Sofie signerar ut.

8/2-09
17:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback