Surmule



Jaope , jobbat elva timmar idag .. Bara det ;O
Så jäkla slut i huvudet nu .. Orkar knappt tänka :P

Men men , det är bra sen när lönen kommer :)
Har ca. 160 timmar schemalagda timmar denna månaden , plus att jag jobbat över några
timmar också . Sweet ;D


Klippte klorna på Diva häromdagen .. Jag tycker inte att det är ett dugg roligt för Diva hatar det ännu
mer än vad jag gör .. Men som tur är har Adam betydligt mycket mer tålamod än vad jag har sååå han
fixade det : )

Diva vart däremot hur tjurig som helst efter det .
Gick och satte sig inne i ett hörn och surade i typ två timmar :P
Vägrade verkligen komma till oss ... Så fort man ropade på henne tittade hon på en som att man
vore dum i huvudet sen tittade hon bort :P

En riktig surmule som J sa ;D

Sen när vi skulle gå å lägga oss fick jag inte ens en godnattpuss av henne .. Det får jag alltid :P
Meen hon va fortfarande lite surkärrning så hon bara gick raka vägen å la sig :P


Nåå ja , det va roligt iaf :P

Hade en jättebra helg också :)

Va hemma i karlstad och fick träffa min baby igen :)

Va riktiga hurtbullar på lördagen .. Va ute å gick massa länge , hur skönt som helst :)

Diva vart dock helt slut efter det .. Men det är klart , hon är inte van vid långa promenader :P


På kvällen åkte vi iväg till Forshaga för att hälsa på Sara & Joakim . Blev så klart lite öl & hasselnötslikör .
Mumma !
Johan & Joakim bestämde sig för att sätta ihop biljardbordet , och tur va väl det .. Jag dängde skiten ur
Sara ;)


Just det ! ;O

Höll på å slå ihjäl mig där borta också ! ;O
Vi va ute och skulle rasta hundarna en sväng , men vi skulle bara ut på gården så lånade Joakims tofflor .
Skulle gå ner för trappen och tänkte inte riktigt på att det var halkigt ..

Så självklart så halkar jag .. Försöker hålla mig uppe men lyckas inte så studsar ner för trappen ;O

Tack Sara & Johan för att ni hjälpte mig och inte bara skrattade ;)

Det gjorde faktiskt ont :P


Jaja , med dessa orden avslutar jag ..


Sofie signerar ut.

18/2-09
20:18





 


Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe kanon :D

2009-02-18 @ 21:25:58
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback