Snö


Det har snöat massa inatt och nu snöar det ännu mer ;O
Jag som hade hoppats på att snön snart skulle försvinna såå att vi kan få vår någon gång ;(
Enligt mina planer skulle vi faktiskt inte få någon snö alls i år ... Men det gick inte riktigt som jag ville ;O

Nåå ja , jag jobbar iaf ..
Inte såå roligt å gå till jobbet förut när det snöade .. Jag va typ Snögubben när jag va framme :p
Men men , tur att jag inte behöver vara ute mer än nödvändigt då ;)

Måste få skryta lite över Diva också !

Mina lilla sötnos har inte kissat inne på 4 dagar och idag gick hon och satte sig vid dörren när hon ville
ut !
Såå , peppar peppar , nu kanske hon snart är helt rumsren ( :
Bortsett från att hon fortfarande kissar ner sig när hon blir för uppspelt ... Men det finns nog inte så mkt
man kan göra åt den saken :P







Gillar denna videon ;D


Sofie signerar ut .

10/2-09
16:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback