Köldskador


Elementet i mitt "rum" har gått isönder så nu är det sviiiinkallt där inne ;O
Fick sova i mjukisbyxor , strumpor & t-shirt inatt men frös ändå ;O
Helt sinnes ju !

Meen i helgen får jag sova i min varma lägenhet bredvid min underbara sötnos !
Ska bli så jäkla skönt å träffa honom igen . Det har ju trots allt gått två veckor sen senast ;O

Gäller att ta alla chanser jag får för att åka hem , man vet aldrig när jag får åka hem nästa gång ...

Något som också är väldigt bra är att jag slipper åka tåg hela vägen hem :D
Får åka med Anna som ska till Säffle , sen tar jag bussen därifrån .. Men om det är lång väntetid kommer
mamma och hämtar mig :)
Hon är allt bra snäll , min mamma :)

Hon går hemma och är sjukskriven så hon erbjöd sig väldigt fort att komma och hämta mig i Säffle , såå
skönt tycker hon det är att vara hemma .. Jätteuttråkad :P


Naej , nu blire packa sen duschen :)


<3



Sofie signerar ut.

13/2-09
10:13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback