Grattis till mig!


Tack alla för den bästa födelsedagen/helgen någonsin!

Har verkligen haft det helt underbart hela helgen ... Skulle inte kunna begära något mer !
Tack speciellt till dig sötnos för att du ställde upp så mycket på mig i fredags !
Du är helt underbar ! <3

Orkar inte berätta allt som har hänt under helgen , har varit alldeles för mkt för att jag ska orka
skriva allt här ..

Meeen jag kan iaf berätta att jag va på bolaget i fredags .. Jag är en stor flicka nu ;D
Inte längre tonåring , börjar fasen bli gammal ;O

Anyway .


Jag har jordens mest underbara & bästa pojkvän för er som inte vet det ..
Du gör mig så otroligt lycklig !



Sofie signerar ut.

4/2-09
19:26




Förresten!!

Finns det någon som är bra på att designa å sådär ?
Skulle verkligen vilja göra om lite härinne! ( :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback