Frustration


Jag blir galen på detta !

Känns som att allt och alla är emot mig just nu ..
Har haft en skitdag på jobbet verkligen .. Har inte varit min dag alls ..

Och så har jag fått se schemat för början av mars ..
Det blir inte alls som jag hade tänkt mig !

I det tidigare schemat skulle jag ha varit ledig 13:e & 14:e , jobbat 15:e och varit ledig 16:e ..
Perfekt tyckte jag .. Då kan jag kanske byta bort min tid den 15:e och få åka hem och vara där i 4 dagar ..

Meeen icke ! Nu jobbar jag alla dom dagarna istället och är ledig endast den 16:e .. :S

När ska jag få åka hem då hade dom tänkt ?
Nu har det snart gått en månad sen jag var hemma senast .. Och jag blir galen snart !

Jag längtar ihjäl mig efter min sötnos .. Och det känns ännu värre av att veta att det kommer dröja minst
två veckor till innan jag får åka hem igen :(

Jag hatar det !
Önskar bara att jag kunde åka tillbaka och få jobba på city igen så skulle jag aldrig ha detta problemet igen..
Men det är ju inte så enkelt tyvärr ..

Plus att om det schemat som inte är publicerat än inte ändras något så kommer jag inte ha en enda ledig helg i mars vilket innebär att när mars är slut har jag jobbat sex helger i rad ...
Hur rättvist känns det på en skala? ;S

Jag har inte riktigt åkt hit för att slita ut mig ..

Jag har en ledig dag lite då och då .. Men en ledig dag hjälper fasen inte till att vila upp sig efter att ha jobbat 11 stängningar i sträck !
Jag blir så jävla trött på att dom bara utnyttjar en här nere ..
Trots att man är snäll och alltid ställer upp när dom ringer så får man fasen ingenting tillbaka ..
Inte ens två dagar ledigt ;S

Jag hatar detta !!!!!

Kan ingen bara ta mig härifrån ? :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Neej,, de e massa skit just nu,, e lite i en dålig period,, :/

2009-03-06 @ 21:17:33
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback