Bröllop


Är ledig idag , och har verkligen ingenting å göra ..
När jag är uttråkad har jag en tendens till att sitta och tänka väldigt mycket .. Och det händer såklart
att det skenar iväg ibland :P

Kom å tänka på bröllop förut ..
Har hittat en jätte jätte fin klänning ... Verkligen den perfekta klänningen för mig ..
Eller ja , inte just den kanske .. Men det är den stilen som jag vill ha på min klänning den dagen
när jag gifter mig ..

Jag vill se ut som en liten maräng ;D

Jag drömmer fortfarande om det där stora bröllopet , men den fina klänningen och jättedyra tårtan ..
Allt det där som man drömmer om när man är liten ..
Bara å hoppas på att det blir av någon dag också ;P



    



Någon som har lust å köpa nån av dessa klänningar till mig som jag kan hänga i garderoben så att jag
kan titta på den när jag känner mig ledsen ? ;)
Helst den första ;D


Sofie signerar ut.

19/2-09
17:09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback