11 dagar


Jaope .. Nu har jag avslutat mina 11 dagar i sträck , bara stängningar ..
Jäklar va jag är trött & sliten !

Inte nog med att jag har jobbat .. Jag har haft massa andra grejer som jag måste fixa också ..

Canal Digital har tydligen inte fått mina överlåtningspapper , så Idas mamma & styvpappa ringer till mig hela tiden .. Men det är väl inte mitt fel att dom inte har fått papprena ?
Jag har ju skickat in dom iaf ;S

Erbjöd mig att hjälpa Romeo & Ewa att flytta igår .. Det var nog inte den bästa idén jag har haft i mitt liv ..
Va tvungen att gå upp vid halv åtta för att hinna å duscha å gå ut med Diva å sådär .. För att sen gå till bussen in till Strömstad , för att hämta lastbilen som vi skulle ha å flytta med ..
Och eftersom att det bara var jag som hade körkort så var jag tvungen å följa med dit ..

Hämtar lastbilen och åker till huset för att hämta deras grejer .. Där börjar det med att vi kör fast och bilen bara
står och slirar för att det är så jäkla halt ute ..
Tog oss typ en halvtimme att ta oss loss därifrån ..
När vi väl hade kommit loss började vi bära .
Jag är ju väldigt intelligent som inte tänker på att jag faktiskt är skadad i ryggen ..
Så jag bar både soffa och säng ner för trappen , och sen upp för två trappor för att komma upp i deras nya lägenhet ..

Starkt jobbat !

Sen så skulle vi flytta också .. 
Jag jobbade på kvällen så jag kunde inte hjälpa till å bära .. Det var nog ganska bra iofs . Känner idag att jag inte skulle ha bärt massa igår .. Men men , så är det väl när man ska vara snäll och ställa upp antar jag ..

Johanna & Adam flyttade iaf in det mesta i den nya lägenheten ..
Och jäklar  va bra vi kommer å få det här när vi är klara med allt !
Verkligen en jättefin lägenhet och jag har fått en säng att sova !! :D

Jag har sovit på madrass det senaste halvåret så det är riktigt skönt att äntligen få sova ordentligt :)

Såå att idag ska jag iväg till centret och kolla litr gardiner å sådär .. Får se om vi kanske kan hitta nått fint :)
 
Men då kommer nästa problem ..
Jag var jätteglad över att ha få komma in i den nya lägenheten och äntligen få TV som man kan kolla på ..
Men då har antagligen Ida & Eric förstört kabeln till parabolen så nu funkar den inte ändå ;S

Jag blir så jäkla trött på detta !
Det är bara å hoppas på att det går å fixa den .. Jag har verkligen ingen lust å betala flera hundra varje månad för någonting jag inte ens kan använda ..
Tack för att ni sa något innan ni flyttade !

Men det är klart .. Dom är ju i australien nu .. Så att det är inte deras problem ;S

Trött jag blir på detta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback