R.I.P Svärmor


Har hänt väldigt mycket denna veckan.

Vet knappt vart jag ska börja med allt ..

Men för att göra en lång historia kort så dog min älskade svärmor i tisdags

Denna veckan har med andra ord inte varit någon lek.


Har haft både faster & svärfar på besök här ett par dagar för att de inte ska behövt vara ensamma.

Så det har varit fullt hus här .

Vet inte riktigt vad jag vill få ut av detta egentligen , men på nått vis behöver jag få det ur mig .

Jag & Johan pratar visserligen väldigt mycket om det , men det kommer ändå ibland när jag känner att
jag behöver få det ur mig ännu mer ..


Så imorgon blir det hem till mig och storstäda och rensa ur lite garderober , sen hem hit och städa ännu mer.

Kommer behöva ha lite mer plats i lägenheten nu .
Jag kommer nämligen få en inneboende i form av min älskling .

Så nu ska vi bli sambos <3

Så det är jag ju glad för såklart , lite synd bara att det ska vara under dessa omständigheterna.

Tur i oturen eller vad säger man?


Nej , orkar inte detta mer.
Ni får veta mer om vad som har hänt någon annan gång.

R.I.P Ann-Kerstin
4/8-09

Vi tänker på dig , du kommer alltid finnas i våra hjärtan! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hon somnade in i tisdags...

2009-08-10 @ 11:20:28
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback