Tröttast


Jääääklar vad jag är trött ;O
Ewa ringde till restaurangen 22:30 igårkväll och berättade att tjejen som hon skulle öppna med idag har fått ryggskott så hon hade lite smått panik över vem hon skulle öppna med ..
Det går ju inte att öppna själv heller ;O

Dum som jag är erbjöd jag mig att hjälpa till å ta Barbros tid så att det skulle lösa sig snabbt och smärtfritt.
Det ångrar jag rätt hårt idag måste jag erkänna..

Skulle egentligen ha varit ledig bortsett från att jag skulle in på ett möte i typ 2 timmar ..

Men men , det är väl lika bra å jobba när man ändå är här ..
Det är ju trots allt därför jag är här överhuvudtaget .

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv åtta så att jag kan gå ut å möta Ewa och gå till jobbet .

Skönt med sällskap iaf :)


Nåå ja , det är skönt sen i eftermiddag när jag får sluta iaf .. Det är det som är fördelen med att öppna ..
Man slutar klockan 5 , så då har man hela kvällen ledig iaf :)

Måste bara säga Lycka till , till Adam som skriver teoriprovet idag.. Hoppas det går bra för dig :)


Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback