One love


Har varit hemma en hel vecka nu :)
Kom precis tillbaka , känns inte alls kul när jag fått vara med min älskling i en hel vecka ..

Men men , sånt är livet .. Tur att det inte är så länge kvar tills jag flyttar hem igen ! :)

Längtar verkligen ! Ska bli så himla skönt å flytta tillbaka och alltid ha nära till vänner & familj , men framför allt den bästa som finns , Johan !
Älskar dig älskling <3

Har iaf haft en helt underbar vecka ..

I lördags va vi iväg till svärmor på dagen och käkade påsklunch , sen vart det hem till mamma & pappa och åt ännu mer samt lite party :)
Riktigt trevligt !
Vi fick även för oss att vi skulle gå med Sara & Joakim till alster .. Dom skulle sova där för att dom inte kan ha hunden i sängen hos mamma & pappa med tanke på att mamma är helt hyperallergisk ..

Såå , då tyckte vi att det var en jättebra idé att gå med dom .. Det vet jag väl inte om det var såhär i efterhand ..

Men det var skönt med en liten promenad iaf :)

Tror helt ärligt att jag skulle kunna ha rullat till Alster ..
Så jäkla mkt som jag åt under dagen har jag inte ätit på jag vet inte hur länge ;O

Något som jag däremot ångrade bittert  mer och mer under tiden som jag var hemma var att jag inte tog med mig Diva hem .. För jäääklar vad jag har saknat henne ;O
Det var riktigt skönt å komma tillbaka till henne :)
Ska aldrig mer lämna kvar henne här när jag åker hem !

Nåå ja , ska inte babbla på en massa .. Orkar inte hålla på å skriva en massa , det kommer inget vettigt från mig ändå ;P


Har iaf haft en helt underbar vecka , tack för att du finns gubben :)

Men du är ändå lite som dill i ögat ;D


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi ja den va bra va :P



jo de e bara bra med mig sjdå?

kram

2009-04-21 @ 14:52:34
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nu har Diva nån att leka med, haha :P

2009-04-30 @ 10:28:17
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback