Home sweet home


Hemma i Karlstad denna veckan . Känns riktigt skönt att få träffa alla igen ( :
Har saknat allihop så jäkla mkt , så har en del att ta igen nu ..
Men den som jag har mest att ta igen med är ju Oscar . Har inte träffat honom på hela
sommaren förutom typ 7 minuter på Avenyn när jag va på Gothia ..
Känns helt konstigt att inte ha träffat honom på så länge med tanke på att vi träffades
nästan varje dag förut .

Kom hem på söndagen runt halv tolv på kvällen .
Blev mött av Oscar på McD , drack lite kaffe och snackade massa skit .
Vi blev till slut utslängda av Linda & Carl när dom ville gå hem ..
Så vi gick hem till mig istället ..
Låg å snackade ännu mer skit där , somnade väl runt tre skulle jag gissa på ..

Igår träffade jag Karolina & mamma en sväng ..
Sen kom Jonna & Oscar hem till mig på kvällen . Vi kollade på Smala Sussie , käkade
chips & drack cola .
Pratade ännu mer skit , massa sex å sånt . Hur kul som helst :D

Har tillbringat dagen med Karolina idag ..
Va nere på stan en sväng och sen hem till henne och skulle fixa lite .
Men hann vara hemma i ca 5 minuter sen ringde mamma och skulle komma och hämta
oss för att åka ut till Forshaga och fira Joakim som fyllde 22 idag .
Grattis ! ( :

Hela familjen samlad ... Eller ja - inte riktigt hela familjen .
Alla utom Urban som var tvungen att jobba .
Det var verkligen hur skönt som helst att ha alla där samtidigt .
Vet inte hur länge sen det var .
Älskar er verkligen <3


Såå , nu sitter jag hos Karolina . Blir till å sova här inatt .
Deras soffa är ju bara för skön för att motstå ;D




Har en konstig känsla i magen .
Vet inte riktigt vart jag har dig . Får inte veta något heller.
Kan du inte bara släppa in mig lite.
Det är allt jag begär .





Sofie signerar ut .

9/9-08
22:47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback