Dirty


Varit ytterligare en händelserik vecka ..

Va hemma i Karlstad på Tisdagen och va på rättegångn .. Hoppas bara på att jag är klar med allt där nu..
Orkar inte med det nå mer .
Va iofs inte lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara  men det va ändå inte det roligaste jag har gjort i mitt liv.

Åkte tillbaka på kvällen . Skulle egentligen ha träffat Oscar när jag va hemma men det blev inte så.
Ville tillbaka till Strömstad så fort som möjligt ..
Men vi kommer ju ha hela nästa vecka på oss ;D

Kom tillbaka till Strömstad och fick sitta å vänta på min kära pojkvän som jobbade stängning och jag fick inte gå till hotellrummet för att han hade presenter till mig som han hade framme och inte ville att jag skulle se ..

Efter typ 2 timmar fick vi äntligen gå hem ..
Fick jordens finaste mp3 av honom , en rosa <3
Och en navelpiercing med playboy-kaninen . Tack baby <3

Orkar inte dra upp allt tråkigt som har hänt med tanke på att det enda jag har gjort det senaste är att ha klagat ..

Så istället berättar jag att det va otroligt skönt att få träffa familjen en sväng i veckan , saknar er redan ;(
Men snart så :D

Jag & min sötnos har köpt massa fina saker också ...
Ny TV , högtalarsystem , blueray & WII ...
Sweet ( :

Just det , en ny kamera har jag köpt också ..
Kunde ju inte använda min gamla och kan ju inte överleva utan kamera ..

En jättefin rosa :D
Den sista som fanns kvar ;)


Naej men nu ska jag dänga skiten ur min älskling på Guitar Hero ;)

Bilder för er som är nyfikna kommer snart upp på bilddagboken  ( :


Sofie signerar ut.

1/9-08
22:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback