Yeees !



Nu är det verkligen nära !

Har fixat lite inför ankomsten av hunden ( :

Har haft min första lediga dag på en vecka så har slappat extremt mycket och försökt göra så lite som
möjligt ..
Vaknade väl runt ett , släpade mig upp för att konstatera att jag inte hade någon mat i kylen .
Kände efter om jag var hungrig , om jag skulle behöva släpa mig iväg till affären och införskaffa mig lite mat ..
Efter att ha känt efter en stund bestämmer jag mig för att jag inte är det .

Tar istället mitt täcke och min kudde och lägger mig på soffan och tittar på den sista säsongen av Sex and the City .. Så nu är den färdigtittad . Vad ska jag titta på nu då när jag är ledig ? ;O
Har iofs första säsongen av Desperate Housewifes hemma som jag måste försöka att få med mig hit ner så att jag kan titta på den ( :

Efter att ha legat i soffan i typ två timmar känner jag att det börjar suga i magen. Drar mig uppåt mot duschen , fixar mig lite och sen iväg till jobbet för att försöka få tillbaka mitt sociala liv lite.

För er som inte vet det så har jag ingen täckning på telefonen här och det är inte alltid mitt internet vill samarbeta med mig .. Så jag är i stort sett isolerad från mitt sociala liv när jag är hemma i lägenheten.

Drar mig ner mot jobbet och sitter där och pratar en stund .

Springer på Mikaela , Grane & Emil som var på väg upp mot centret så jag passade på att följa med dom ( :

Såg en jääääättefin klänning som skulle ha passat hur bra som helst på jul & nyår .. Står och pratar med butiksbiträdet om hur fin jag tycker att den är och får svaret "jag skulle nog inte vilja titta på prislappen om jag vore dig" .
Då bara måste jag ju titta .. Och nej , det ville jag inte !! 2890 :- för en jävla klänning !!!!
Förstå att jag höll på att dö när jag stog där!  !

Så jag la ifrån mig klänningen och gick därifrån :P

Fixade till slut det som jag skulle ha fixat från första början ..

Tittade på en reflexväst som jag ska ha till Diva när hon kommer ( :
Men det var så svårt med storlekarna så jag får gå dit med henne så att vi kan hitta en som passar ( :

Hittade en jättesöt matskål som jag funderar på att köpa också . En rosa keramik/porslin som det står Princess på ..
Hur söt som helst !
Köpte ett halsband till henne också .
Eftersom att hon ska heta Diva så måste hon ju vara lite divig också ;D
Köpte ett ljusrosa med "diamanter" på . Så jäkla fränt ;D

Kommer bli hur bra som helst detta ( :

Åker antagligen och hämgtar henne på fredag eller måndag .. Men hoppas ju såklart på Fredag :D
Så nu börjar det verkligen att nära sig ( :


Nu så blir det lite mer film ( :


Sofie signerar ut .

18/11-08
00:23

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad kul. ska prata med mannen och kolla vad han säger! haha hörs imöra!

kram



karolina signerar ut!

2008-11-18 @ 20:53:12
URL: http://www.metrobloggen.se/femtejanuari
Postat av: Anonym

shit vad kul. ska prata med mannen och kolla vad han säger! haha hörs imöra!

kram



karolina signerar ut!

2008-11-18 @ 20:54:20
URL: http://www.metrobloggen.se/femtejanuari
Postat av: sara

diva som min katt :p

2008-11-23 @ 16:13:57
Postat av: syster yster

nu får du ta och skriva lite mer för det var ett tag sen vi hämtade din prinsessa Diva och jag tror att det finns folk här som vill se den som inte är puckon från bilddagboken!



Miss you

2008-12-03 @ 23:42:00
URL: http://www.metrobloggen.se/femtejanuari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback