Snart så ...



Det blir ingen Clintan , men det blir en liten Diva :D
Det är i alla fall helt bestämt nu . Betalade in handpenningen idag , så nu väntar jag bara på
att resten av pengarna ska trilla in så att jag kan åka och hämta henne :D
Förhoppningsvis så blir det nästa vecka ..

Kommer bli så otroligt mysigt ! :D
Längtar verkligen tills jag har henne här ( :




Har varit hemma i Karlstad under helgen . Det var lääänge sen jag tog det så lugnt !

Var hemma och hade lite myskväll med mig själv i fredags , hur skönt som helst . Vet inte när
jag var ensam en hel kväll senast . Det behövdes verkligen !

På lördagen vart det iväg till Napoli med mamma , pappa , Jonna , Chrille , Ann-Katrin , Kent , Malin , Erik ... bla bla bla och ja .. Massa folk vill säga.
Var hur trevligt som helst ! Käkade och drack gott .
Blev en väldigt lugn kväll , va väl hemma runt halv ett någon gång skulle jag gissa på , så det var skönt ( :

Åkte till mamma & pappa i Skattkärr med Karolina & Fabian på söndagen .
Va ju tvugna att fira pappa på fars dag ( :
Måste bara säga det .. Min pappa är nog den mest stolta morfar som finns i hela världen !
Hela han skiner upp när Fabian är i närheten . Så jääkla söt är han , min pappa ;D

Nåå ja ..

Har en jobbig dag framför mig imorgon .

Börjar jobba 08:00 , sen hem direkt och packa .
För på onsdag flyttar jag & Adam in i lägengeten :D
Ska bli nice ( ;

Sofie signerar ut .

11/11-08
00:16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback