Clintan


Så ska den hunden som jag eventuellet ska köpa snart heta ( :
Massa söt är den !!
Ska iväg och titta på den ikväll eller imorgon . Ska bli intressant och se hur der blir ( :

Jag & Adam har diskuterat detta mycket nu under de senaste dagarna och kommit fram till att han antagligen
kommer få separtation när vi flyttar tillbaka till Karlstad igen . Med tanke på att jag & Adam kommer att bli "sambos" nu till veckan så kommer ju han också få vara väldigt mycket med Clintan så det kommer nog att bli typ som hans hund också :P
Men det är sånt han får leva med antar jag ( ;


Hoppas verkligen att det kommer det kommer att funka så att jag kan få hem honom så snart som möjligt ..

Det enda problemet vi har än så länge är att Dennis och Lina kommer att flytta in i våran lägenhet i januari .
Kanske vore bra att prata med dom först så att det inte blir massa krångel när dom kommer också .

Men det borde inte vara något problem känns det som ( :


Nå ja , hänt mycket skit här annars .. Eller ja , inte så mycket .. Men lite iallafall.
Men det orkar jag inte dra upp nu . Känner mig på så bra humör så ingenting ska få förstöra detta ( :


Sofie signerar ut.

6/11-08
13:54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback