You make me a part of love

Chris Brown - With you
Jag lovar - kan inte sluta lyssna på den !

Fasen va varmt det är ute idag ! Så jäkla gött , men känns dock inte alltför roligt å börja jobba snart ;/

Har i varje fall haft en produktiv dag ..
Va iväg å käkade lunch med mamma , sen hem å städade - så nu är det massa fint igen  -
och nu ska jag snart börja jobba ..
Jobbar till halv elva idag , så det känns skönt iaf ( :
Jobbade stängning igår . Skulle ha slutat 01:30 men det va typ hur mkt som helst å göra så vi hamnade
efter med typ allting , så kom hem 02:50 ;O
Det va inte ett dugg kul vill jag lova ! Men men , gött med betald övertid iaf ( ;

Idag fyller Erik år också - grattis sweetie ( :

Ledig i helgen också , det ska bli gött .
Ska tydligen bli massa fint väder , så då blire å sola iaf ( :
Döma två matcher ska jag göra också .. En är för övrigt dam-tvåan ( :
Det ska bli roligt . Kanske kan få lite utmaning för en gångs skull :P

Jorå sa att eh ..

Orkar inge mer ..

Sofie signerar ut .

28/5-08
16:44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback