Tyck synd !!


Jag måste bara säga - fasen va synd det är om mig !
Har blivit massa sjuk .. Feber , ont i halsen - allt ni kan tänka er ! Så mår jag ..
Känns ju inte jättekul å jobba inatt ..
Meeen får knapra piller hela kvällen & köra med nässpray så kanske det blir lite bättre iaf :p
Gött å vara ledig i tre dagar sen ( :
Då  fåre bli å kurera mig riktigt ordentligt , för på Torsdag äre arbetsledarfesten :D
Ska bli så jäkla roligt verkligen :D
Sååå då måste jag ju vara frisk ( ;

Ska bli riktigt spännande å se hur mkt man dricker när det är fri bar - jag har en känsla av att
det kan bli ganska mkt :P

Nåå ja .. Nu ska jag sitta å tycka lite mer synd om mig själv innan jag börjar jobba :P

Sofie signerar ut .

12/5-08
18:16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback