Superman

Ytterligare en lyckad helg är över ( :
Va rätt lugnt på fredagen , va hemma hos Karolina & Urban å tog ett par öl . Satt å pratade å lite sådär..
Åkte hem vid elva och bara satt och väntade på att klockan skulle gå ..
Gick ner till jobbet å köpte lite mat & kaffe sen iväg till bussen mot Ullared vid halv två...
Hade en långbussresa framför oss , tyckte att vi skulle sova hela vägen dit .. Meeen dit gick ju bra ;O
Sov typ 40 minuter under hela resan..
Framme runt sex så fick lite kaffe & mackor innan shoppingen började ..
Jag , mamma & Sara hade en varsin kundvagn och alla tre var helt överfulla ;O
Helt sjukt hur mkt  vi köpte !
Jag köpte massa grejer till lägenheten ( :
Tavlor , hyllor , ljus , dukar , dvd , porslin , ramar , plattång , kläder å massa mer ( :
Hur kul som helst !
Ah just det , tyckte att  jag behövde mer skor så köpte två par till ;D
Och äntligen har jag köpt ett minneskort till min kamera . Har börjat bli lite smått galen på att det bara fick plats typ 8 bilder .. Meeen nu så fåre plats typ 200 , det tror jag att jag ska klara mig mig ( :

Satte oss på bussen hem runt två , då blev det till att korka upp dirket .. Det går ju inte att sitta på en buss i 6 timmar utan att dricka nått gott .. Det gick fort hem iaf ;D

Blev utgång direkt när jag kom hem .. Bara att hoppa in i duschen direkt och göra mig iordning lite snabbt ..
Va folk här från Trollhättan så skulle festa med dom .. Kul å festa med lite annat folk ibland .. Inte bara samma Karlstad-folk ..
Va roligt iaf ( :
Dock lite folk ute , men det fick gå bra ändå ( :

Kommer hem runt halv fyra , hur trött som helst . Hade varit vaken i nästan två dygn .. Meen det vare värt ( :

Sov bort typ hela söndagen , städade hela kvällen :P

Kom till jobbet idag och blev typ akut sjuk ;O
Fattar inte vad som hände . Fick typ feber eller nått . Svettades som en jäkla idiot utan att jag ens rörde på mig ;O
Hur sjukt som helst ! Så chefen skickade hem mig ;/
Har egentligen inte råd å vara hemma , men hon ville inte ha mig där ;O

Såå , har sovit hela dagen och nu mår jag bättre ( :


Ah just det ! Igår satt det en skitstor , as äcklig spindel i mitt tak .. Så jävla äcklig ;O


Nåå ja .. Nu fåre bli en dusch så att jag kanske kan känna mig lite fräschare sen :P




5/5-08
21:14

Kommentarer
Postat av: Oscar Sjöbom

Sofie, jag blir upprörd! Varför skriver du aldrig något roligt om mig längre? Jag citerar mig själv med cirka 7,9 i promille; "Tycker du inte om mig, älskar du inte mig längre?" va va va?

2008-05-06 @ 17:54:04
URL: http://oscarinaction.blogg.se
Postat av: Sofie

haha :p
jag kan ju inte göra det för vi ses ju typ aldrig längre ;O
du är ju bara hemma å pluggar hela tiden ;(

2008-05-06 @ 20:19:37
URL: http://trettiondejanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback