Shoppingberoende ?


Jag börjar fasen fundera på om jag faktiskt är det - lite iaf :P
Så fort jag inte har nånting å göra så blir det nästan jämt shopping .. Men men,
det är roligt iaf ( ;

Oscar ringde å väckte mig vid tolv idag , blev lunch på stan . Hur gött som helst å sitta ute i solen
och käka - om det faktiskt hade varit sol ... Va sol och hur varmt som helst i typ tio minuter .
Sen går solen i moln och det blir typ skitkallt ;S
Eller ja , inte skitkallt kanske . Men inte lika varmt som när solen va framme :P
Nå ja , man ska ändå envisas med att sitta ute ( :
Träffade Karolina en sväng också , hon va ute å sprang med Fabian ..
Fattar inte va fort han växer , varje gång jag träffar dom så är han hur mycket större som helst .
Helt sjukt ju :P
Sprang på Erik också ( :
Massa fin i håret har han blivit efter ett frisörbesök ( :

Efter lunchen blev det å kika i lite affärer , jag skulle inte köpa någonting . Meen i vanlig ordning hittade
jag massa saker som jag ville ha .
Köpte en massa fin klänning , en grön faktiskt ;O :P , leggings och nya underkläder ..
Det va kul ( :
Meen nu är jag snart fattig igen :P
Tur att jag har två matcher å döma i helgen . Då är jag inte fattig sen ;D

Nåå jaa .
Så kan det va ibland .

Ikväll blire trav med mamma , moahaha d:


Sofie signerar ut.

26/5-08
17:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback