Mors Dag


Borde egentligen åka hem till mamma & pappa i Skattkärr idag , men är fast på jobbet .
Vet inte om jag orkar åka ut sen heller , det har varit en hård vecka skulle man kunna säga .

Inte nog med att jag har börjat jobba klockan sex ( mitt i natten ) onsdag , torsdag & fredag , halv sju igår och åtta idag ..
Men har varit ute fredag & lördag för att toppa det hela ;S
Är så sjukt trött verkligen men det fåre vara värt för jag har haft jäkligt roligt ( :
Va iväg med Oscar & Tobey och kikade lite på Looptroop på Arena igår .. Hade väl säkert varit mycket roligare om jag faktiskt lyssnade på deras musik .. Men men , man kan inte få allt jämt :P
Träffade Erik en snabbsväng också , kunde ju inte motstå :$

Ah just det ! ;O
Det va en kille som kastade ut en stol över publiken som stog på dansgolvet igår på konserten..
Stolen träffar en kille i huvudet och han börjar blöda hur mycket som helst ..

Fasen vilken jäkla idiot han va ! Fattar inte vad det är för fel med en del människor ;S


Sofie signerar ut .

25/5-08
10:48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback