Love is in the air


Första gången på typ en vecka som jag faktiskt är hemma och har tid att sitta i soffan , kolla på TV och pilla lite med datorn ...
Har varit en stressig men grymt rolig vecka ( :
Dock lite mkt fest .. Men det gör inge , hade så jäkla roligt ( :

Det började på Torsdagen med Arbetsledar-fest . Först föreläsning på CCC , nån Färjestad-nisse som va där .. Inte alltför mycket intressant för min del , meen det märktes ju att pojkarna tyckte att det va roligt .. Dom blev lite som 5-åringar på julafton igen :P
Efter föreläsningen gick vi vidare .. Ingen mer än Patrik visste vart vi skulle , så som ett gäng dagisbarn gick vi efter honom . Stannade Patrik - stannade alla andra :P
Folk kollade på oss som vi vore idioter , fast det måste ha sett ganska roligt ut .. Ca 40 pers som är festklädda på en torsdag-eftermiddag .. Jag skulle nog också tycka att det såg konstigt ut :P
Vi gick iaf vidare till Hotell Bilan , där det blev Prison Break .
Vi blev inslåsta i celler , fick sätta på oss fängelsekläder och fila oss ut ur cellerna .. Meen som tur va fanns det öl där inne ;D
Blev middag , lite bestraffningar på folk som inte skött sig ordentligt och vin , öl & cider i mängder ...
Så fort något tog slut kom det in nytt . Ni kan kanske tänka er att vi va i rätt go form när allsången drog i gång runt tio ..
Vi blev till slut frisläppta från fängelset och gick vidare till Arena Bar .. Samma sak där , alkoholen bara strömmade in hela tiden . Satt där ett tag och softade lite , folk började droppa av lite så till slut va vi ca 15 pers kvar . Men det va ändå lika kul ( :'
Kvällen avslutades med att gå in på Arena , där det va ett bord förberett endast för oss med massa alkohol å gooda saker framställt . Blev otroligt mycket dans också .
Tack alla för en helt underbar kväll ! Jag hade verkligen hur kul som helst !

På fredagen blev det iväg å jobba , lite smått sliten men det fick funka ändå .
Blev ut på kvällen med Oscar och skulle dricka lite öl . Slutade än en gång med utgång - men endast för att kika på hockeyn .
Träffade för övrigt jordens sötaste kille när vi satt på Arena Bar . Det va nån kompis till Oscars kompis ..
Hur mysig som helst verkligen ( :

Lördag , ledig och tänkte att jag skulle ta det lugnt .. På kvällen blev det Magnus Betnér , fasen va bra han va ! Va länge sen jag skrattade så jäkla mkt på så kort tid :P
Sen ringde Erik ringde å frågade om jag ville komma ner till Arena Bar med honom och Haster . Det tillfället fick jag ju inte missa så , så blev det ..
Slutade än en gång med utgång :P

Söndag - dags för personalfest . Denna gången på Ritz i Arvika ..
Va lite stelt i början , men sen blev det drag när alla började få i sig lite alkohol :P
Va hur kul som helst även denna gången ( :
Tror att det va Lola som hade roligast faktiskt .. Har aldrig sett henne så mycket på gång :P
Grymt kul ( :
Jag skulle för övrigt beställa en Rosa Pantern , men vette fasen vad jag fick .. Inte vare Rosa Pantern iaf ! Kan ju börja med artt säga att det inte va nån mjölk i (för er som inte vet det så är Rosa Pantern en mjölkdrink) såå hur skumt som helst .. Som tur va betalade jag bara typ 60 kr för den ..
Inga skandaler på bussen hem denna gången , det va gött .
Vi kom hem i tid också .. Det enda stoppet vi gjorde va en kiss-paus i Kil :P

Träffade Erik igår ( :
Vi gick ner till stan och hyrde en film och sen gick vi hit å hade det lite mys ( :
Får se om det kanske kan bli nått , det verkar kunna bli det iaf ( :

Här kommer lite bilder från festerna också ( :



 


 


Massa fler bilder finns på http://sofiegustavsson.bilddagboken.se


Sofie signerar ut .

20/5-08
22:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback