Jag har funderat .


På bara några dagar känns det som att det är hur mycket som helst som har förändrats - till det bättre.
Jag läste ett horoskop för några dagar sedan , det stod på ett ungefär att jag skulle träffa en kille och på något sätt få bättre ekonomi över sommaren .
Killen tror jag faktiskt att jag har träffat . Helt sjukt verkligen !
Tänker på Honom hela tiden . Om det ringer eller om jag får sms blir jag nästan lite besviken om det inte är Han.

Det är på tiden att allting vänder till det bättre , och det tror jag att det gör nu . Allt känns så otroligt bra verkligen . Känns inte ens jobbigt att gå iväg och jobba ;O
Då är det nånting som inte stämmer ( ;

Av någon anledning känns allting bara helt perfekt när jag är med Honom .
Kan bara ligga och titta på honom , känns nästan som att Han vet vad jag tänker.

Det är här det konstiga kommer in . Vi har ju bara känt varandra några dagar , men det känns som att vi har känt varandra i flera år .

Nåå ja , det gör mig ingenting . Jag är glad iaf ( :

Sofie signerar ut .

21/5-08
22:18

Kommentarer
Postat av: Oscar Sjöbom

Om någon undrar vem killen är så är det jag, tror jag i alla fall, nästan säker =)

2008-05-22 @ 18:21:47
URL: http://oscarinaction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback