Angel of mercy


Jorå , för att nu är sommaren här ! :D
Helt jäkla underbart verkligen ( :

Har varit ledig idag såå har legat nere vid teatern å solat med Oscar & Lars ( :
Andreas & Roger kom förbi en sväng oxå ( :
Va hur gött som helst å bara ligga där och njuta av livet .. Kul att jag för en gångs skull
kan få vara ledig när det är fint väder ute ..
Förit har det varit fint väder hela tiden när jag har jobbat & när jag har varit ledig så har
det varit dåligt väder , meeen inte idag :D

Nu blire iväg å sitta på nån mysig uteservering och dricka ett par öl eller två .
Ska bli nice ;D

Såå ska ta å byta om , kan nog bli kallt å sitta i kjol & linne hela kvällen ;O
Men det gör inget , för jag är glad ändå ( ;

We only got 4 minutes to save the world...


8/5-08
20:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback