You´re so fine


Jaope , mycket händelserik dag idag ..
Har städat , tvättat , varit på Next Generation på jobbet , tandläkarbesök , tillbaka till jobbet , pratat med väktarna "men vaddå , det måste jag vara diskremination?" jag hittar visst på lite egna ord :P , sem hem igen .. Just det , kaffe & glass med Felix och Fredric innan pratet med väktarna ;P
Felix buttade till mig så att mitt kaffe flööög ner på golvet och åkte ut över hela golvet .. Så det va bara för Jörgen att ta fram moppen ;P
Har lyckats klämma in ett besök av Oscar där emellan oxå .
Tandläkarbesöket va för övrigt det längsta jag har varit på i hela mitt liv tror jag ..
Eller ja .. Inte själva grejen inne hos tandläkaren ..
Meeeen tiden i väntrummet .. Skulle vara där 15.30 så jag är där fem minuter innan och tycker att jag är i god tid .. Sitter å väntar , tycker som att jag sitter länge och väntar , men tänker inte så mycket på det.
Folk kommer efter mig , kommer in till tandläkaren innan och hinner komma ut innan jag får komma in igen ;O
Då kände jag att jag blev lite smått upprörd , kollar på klockan som då va exakt 16.03 .. Då blir jag ännu mer upprörd .. Som Oscar skulle ha sagt ; "Jävar , nu tar det över".
Går fram till receptionen och undrar vad i helvete det är som pågår och får svaret ; "Men du ska inte vara inne förrän halv fem".
Känner hur det börjar koka i mig .. För det stog det inte på mitt jäkla vykort som jag fick hem , där står det minsann 15.30 era jävar !
Så jag får gå tillbaka till det där jäkla väntrummet och vänta lite till .
När jag äntligen får komma in till Herr Tandläkare , tar det typ 5 minuter och så äre klart sen ;S
Det va ju roligt , fått vänta i en timme på nått som tog fem minuter .. Lär er skriva rätt nästa gång !!
 
Kommer hem och läser Oscars blogg som han så flitigt också har börjat skriva ( http://oscarinaction.blogg.se ) , får se till min bedrövelse att han har skrivit att jag är 18 år !
Oscar , jag måste säga att jag blir enormt upprörd på dig . Det är INTE okej !
Det trodde jag verkligen inte om dig .. Jag trodde jag kände dig bättre än så ;(

Nåå jaa ..

13 dagar kvar till lön ;D

12/3-08
18:41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback