TrettondeMars


Har varit iväg och fikat med min jättetjocka & gravida syster nu ( :
Hon gjorde samma sak som jag lyckades göra för ett par veckor sen . När jag tog fel på dag när jag skulle på kurs ..
Samma sak gjorde hon idag . Skulle till barnmorskan , när hon kommer dit får hon veta att hon ska vara där imorgon .. Moahaha ;D
Va gick till Wayne´s och drack lite kaffe och käkade kladdkaka , mums ( ;
Satt och diskuterade lite förlossningar .. Hon beräknas föda om ca 2 veckor , så det va lite prat om det .
Kom in på en kompis till henne .. Hennes förlossning hade tagit 58 timmar ( ! ) och ungen hade vägt 5.5 kg ;O
Helt sjuk ju ! "Kan man inte få väga barnet innan man ska föda så att man kan få bestämma innan om man vill göra kejsarsnitt. Jag vill faan inte ligga där i 58 timmar."

Och snart börjar andra matchen mellan Frölunda & Färjestad , och jag kan inte se den pga av att min tv tydligen har bestämt sig för att inte ha kanal 9.
Jag blir galen ! Bor för fasen i ComHem hus , då borde jag ju verkligen ha kanal 9 , meeen icke ! Jäkla idioter ;(
Jag vill ju se när Frölunda spöar skiten ur Färjestad igen ( ;
Såå , det får väl bli till att hålla koll på text-tv för min skull ;/


13/3-08
19:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback