Tatuering & Branäs


Jaa , det har varit en händelserik vecka måste jag säga ..
Förra helgen jobbade jag natt och va iväg på domarkurs .
Men gjorde ett grymt misstag .. Trodde att kursen va på lördagen kl. 09.00 sååå släpade
mig upp ur sängen . Hur trött som helst , men lyckades ändå komma i tid .
Kommer dit och är pigg & glad .. Får veta att det är fel dag ;O
Skulle vara där dagen efter ;S
Sååå det blev hem igen och sova lite till , upp och jobba natt ..
Samma procedur dagen efter . Släpade mig upp ur sängen men lyckades ändå komma iväg .
Dumt å säga att jag va pigg , men jag va där och jag va vaken ... Det räcker ( ;
Meen nu äre gjort iaf . Och nu drar snart fotbollssäsongen igång . Ska bli gött å börja döma igen ..
Få lite motion och extra-pengar .. Jag klagar ju inte iaf ...
Får se hur det går första matchen bara , är inte direkt i form för det .. Meeeen det löser sig nog :P

Va iväg å gjorde klart min tatuering i tisdags . . Blev hur bra som helst verkligen . Grymt nöjd !!
Skönt att vara klar med den .. Tog bara 2 ½ månad innan det blev färdigt ..
Meeen man får ju inte vara en mes och avsluta innan den är klar .. Måste ju visa att jag är manlig och pallar ;D


image5  Såhär blev den till slut .. Oh yääs ! :D



Va iväg till Branäs i helgen .. Vi hade hyrt en stuga där uppe .. Så det va massa party & åkte bräda ..
Hur gött som helst :D
Hade inte åkt bräda på över fyra år innan jag kom upp till Branäs i fredags , så va lite nervös .. Trodde jag skulle slå ihjäl mig på vägen ner ... Meeeen det gick hur bra som helst ... Upptäckte att det faktiskt sitter i kroppen :P
Hade hur roligt som helst verkligen , skulle gärna göra det ett par dagar till ..
Men måste erkänna att man blir lite sliten av det ..
Började igår runt 10 på morgonen med att dricka lite Jägermeister-likör ..
Sen ut i backen , tog en cider i liften på vägen upp .. Sen vart vi servade med cider & öl under dagen .
Mamma hade markservice så hon stog nere vid backen och delade ut massa gott att dricka . Hur bra som helst ( ;
Sen igår kväll blev det lite kvällsåkning sen tillbaka till stugan och fortsätta dricka ..
Slutade med att jag , Sara , Joakim & Christian hamnde på After Ski och va där tills det stängde ..
Joakim som är mest social i hela Sverige lyckades skaffa sig väldigt många vänner ;P
Jag & Sara bara hängde på dansgolvet , hur kul som helst . Men grymt varmt !

Sååå , idag har vi väl inte varit alltför pigga . Började dricka vid 10 igår morse och slutade vid halv 2 - 2 inatt .. Då blir man ganska sliten dagen efter ..
Men det vare värt :D

Har precis kollat på Miami INK och nu sitter jag kolla på L.A INK . Jag lovar - nån dag i mitt liv ska jag dit å göra en tautering .. Dom är så jääääkla grymma verkligen !!


9/3-08
19:51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback