Natthelg


Jaa , idag äre sista dagen på natthelgen :D
Så jäkla gött verkligen , bara det är typ 7 timmar kvar innan jag slutar ;/ Inte så jäkla kul däremot.
Men det känns gött å veta att det är sista dagen vi städar nu , för snart får vi tillbaka nattstäd igen :D
Såå , sitter inne på kontoret och käkar glass nu , mums ( ;

Har varit en jäkligt lugn helg faktiskt , det har varit massa skönt ( :
Så det har ändå inte varit så farligt å jobba .

Igår efter att vi hade slutat stog vi utanför jobbet och pratade i vanlig ordning .
Jag & Bacon konstaterade att det har varit allra mest kaos när hon och jag har jobbat natthelger tillsammans.. Det har aldrig hänt så jäkla mkt när jag har jobbat natt som när jag gick på skift med henne förra gången ..
Det va inte roligt när allt hände , men nu när man tänker tillbaka på allt så är det ganska komiskt faktiskt ;P
När vi hade stått här utanför i typ en halvtimme , ska Linda åka hem .. Hon går iväg meeen kommer snart tillbaka.
Då har hon parkerat uppe på Åhléns-taket som dom låser på nätterna , så hennes bil är fast däruppe.
Och hon bor en bit utanför Kil så det är inte bara att gå hem :P
Så för hennes del fick det bli att sova hos Bacon :P

Nåå jaa .. Har varit en rolig helg om man bortser från att ha jobbat .. Har iofs inte gjort så mkt mer än att sovit , men när jag har varit vaken så har det varit roligt ;P

Har iofs hänt en del kul grejer på jobbet oxå ( :

Jo , men nu blev det ju bara massa jobb ;O
Så nu orkar jag inge mer ;P

17/3-08
19:10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback