Kärleksförklaring

Detta är tillägnat till den enda som verkligen betyder nått.
OSCAR !
Jag vill att du ska veta att du är den bästaste och underbaraste människan som jag någonsin
har träffat.
Jag kan alltid vara mig själv när jag är med dig och man behöver inte göra till sig för att

känna sig accepterad av dig.
När jag tänker på dig , tänker jag automatiskt på alla kaffestunder som vi har haft , som alltid
slutar med djupa diskussioner.
Alla gånger som vi har kollat på Magnus Betnér och skrattat tills båda två nästan har kissat ner sig.
Alla helger som vi har härjat sönder oss och inte brytt oss ett skit om vad alla andra tycker..
Huvudsaken har varit att du & jag har haft det roligt . Och vi har alltid haft det roligt ..
Roligast av alla tror jag faktiskt .

Oscar , du är världens underbaraste människa och jag är så otroligt glad över att ha träffat dig.

På senare dagar har det nästan varit så att vi har avslutat varandras meningar . Behöver inte ens
prata för att vi ska förstå vad vi menar.

Helt enkelt , du och jag = ett .
Det är bara så och det kommer alltid vara så . Tänker aldrig släppa taget om dig .
Du är för underbar för att gå miste om .

Och glöm ALDRIG bort mig , även om du skaffar flickvän.

Jag kommer alltid ha störst plats i ditt hjärta ändå ( ;


Jag kommer i alla fall aldrig glömma dig . Du kommer alltid ha en enorm plats i mitt hjärta och

jag tänker inte låta dig försvinna.


Du är min bästa vän och jag älskar dig .


En sån underbar person som dig låter man inte gå friviligt . Så är det helt enkelt.


Oscar Sjöbom "Ja , det är ett helvete."


http://www.youtube.com/watch?v=GojTUmjxVHU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback