Bleeding love


Jag kan verkligen inte sluta tänka på dig .
Hela tiden undrar jag vad du gör och vart du är .
Önskar bara att det inte skulle vara så längre . Det är ju ingen idé längre .
Jag försöker verkligen att inte tänka på dig , att inte visa att jag fortfarande är intresserad .
Men jag tror inte jag lyckas särskilt bra .

Tänk om jag hade lika lätt för att bara skita i alla andra på det viset som du gör , vad skönt det vore !
Men jag är inte den typen av person tyvärr , men jag lyckas alltid hitta er som är det .
Så i slutändan blir det aldrig bra ändå . Jag sitter och undrar vad som händer , när du bara fortsätter ditt liv
som om det aldrig hade hänt något . Som om att vi inte hade nått speciellt , som jag trodde.
Men tydligen trodde jag fel .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback