Tusen år.


Jaha då äre Söndag-kväll/ snart natt . Jag börjar jobba klockan nio imorgon bitti . Kan inte sova pga att det är typ dövarmt inne i lägenheten och jag har ingen fläkt eller någonting som kan göra det lite svalare här inne.
Enda alternativet är att ställa upp fönstret men då lär jag väl få en miljon myggbett till , men det kanske det är värt ?

Har iaf varit en grymt lyckad helg ( :
Fredag ; dömde fotboll , sen iväg på party med Bacon . Va ju tvungen å fira att hon äntligen har kommit hem från Kina ( :
Började med förfest i Haga , sen tänkte vi gå in på Koriander men sket i det så gick till Arena Bar istället. Sprang på massa roligt folk , en av dom var Emil :D
Har inte träffat honom på jättelänge så det va kuul ( :
Lördag ; Mer fotboll , inte alls kul å springa runt där i svarta kläder klockan två på dagen och det är typ 30 grader varmt och ingen skugga någonstans.. Fick typ fulaste brännan .. Brun på knäna men inte nån annanstans på benen - läckert ;D
Sen iväg till Skåre på förfest hos Lina . Va massa kul . Har inte festat med brudarna på hur länge som helst så det va kul ( :
Spelade brännboll å härjade med en megafon . Hur kul som helst ( :
Fick dock massa myggbett ;/
Har typ 17 stycken som jag kan se , finns säkert massa fler .. Men men , det vare verkligen värt ( :
Blev iväg till Nöjes sen . Va trevligt men jäkligt lite folk ;/
Söndag ; Låg i sängen till typ tre , insåg att det kanske va dags att gå upp . Skulle iväg å döma mer fotboll . Inte lika varmt idag , men fortfarande jobbigt ..

Men men . Har iaf tjänat massor med pengar i helgen , och tyvärr gjort av med massa också :p
Har man kul så har man :p
Inte lätt alla gånger ;D


Nåå ja . Sticker iväg till Strömstad på Fredag .. Blir där i 4-5 veckor bortsett från att jag är hemma på studenten . Såå ni behöver ju inte sakna mig alltför mycket .. Jag kommer ju tillbaka snart ( ;

Orkar inge mer nu ...

Sofie signerar ut .

2/6-08
00:11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback