Strömstad


Jorå , så att här kommer uppdateringen om helgen.

Fredagen börjar med att klockan ringer alldels för tidigt , men måste ändå tvinga mig upp efter att ha legat i sängen ca 40 minuter för länge. Får lite panik när jag ser vad klockan är och typ rusar upp ur sängen , fixar mig lite snabbt och sticker iväg för att häma bilen hos chefen.
Hämtar bilen och plockar sen upp Marina . Världens minsta bil och hur mycket packning som helst .
Men McD´s motto lyder "med lite våld och vilja funkar allt" så efter att ha packat bilen och fällt ner taket på bilen är vi redo för att åka .. Meeeen bilen startar inte så vi blir en timme sena ;O
Till slut kommer vi iväg . Drar igång musiken och glider iväg , allmänt snygga ( ;
Det blev en härlig roadtrip ner till Strömstad .
Brände mig dock i pannan och i hårbotten på vägen ner så va helt knallröd när jag skulle börja jobba . Men det får man leva med antar jag :P
Lördagen va hur skön som helst . Massa fint väder ute så låg ute och solade ett par timmar innan jobbet . Då äre gött å börja jobba på eftermiddagen ;D
Blev lite party när vi kom hem runt halv två efter att ha stängt .. Började kvällen med nakenbad , dock inte jag :P
Va jäkligt kul iaf .. Va nog inte alltför varmt i havet klockan 2 på natten :P
Åkte tillbaka hem och då började alla nog bli lite väl onyktra . Vart dans , allsång , striptease och massa roliga kort ;D
(ni kan kika på dom på bilddagboken http://sofiegustavsson.bilddagboken.se)
Fattar inte varför alla har klagat så jäkla mkt efter att ha varit här nere . Är ju hur kul som helst :D
Det är som jag alltid har sagt ; Det blir vad man gör det till.
Upp å sola lite mer på söndagen sen iväg till ett McDonald´s som va helt i kaos. Hur mycket folk som helst i en pytteliten restaurang , meeen det löste vi så klart ( ;
Jobbade stängning igår med , kom hem och vi va inte ett dugg trötta så vi satte oss i köket och pratade & käkade godis , mums ;D
När klockan va typ 3 hör vi något konstigt utanför huset . Tror först att det är två katter som bråkar så vi går å kollar efter . Meeeen då äre 2 grävlingar som bråkar ;O
Hur läskigt som helst ! Det är tydligen grävling som har sitt gryt i skogen precis ovanför huset ;O
Kommer fasen aldrig mer våga gå ut här på nätterna ;S

Nåå ja , blev visst ett långt inlägg ;P

Här kommer iaf några bilder från helgen och lite annat ( :


   Denna bilen åkte vi med ner till Strömstad ;D       Dans ;D

          Sofie signerar ut .

10/6-08
00:44



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback