Dagens I-landsproblem


Sitter här och funderar lite på min packning inför Strömstad ..
Vad ska man ha med sig egentligen ? ;S
Ska ju ändå vara där i en månad , men orkar ju inte dra med mig för mycket ..
Men vad är viktigt att ha med sig ?
Hatar verkligen att packa , så jäkla tråkigt ..
Hade ju varit skillnad om jag skulle vara borta typ en vecka , då behöver man ju inte alltför mycket ..
Men en månad är ju ganska lång tid ..

Har verkligen inte en aning , kommer väl sluta med att jag har med mig hela garderoben ändå :p

Oh , jag skojar inte ! Fasen va varmt det har varit inne på jobbet idag !
Säkert 40 grader , om inte ännu mer inne i köket . Jag höll på å dö där inne .
Räckte med att typ stå still där i fem minuter sen rann det svett om en , det kändes ju rätt fräscht ;S
Usch usch usch .

Ska jobba natt igen imorgon & på onsdag ;O
Fattar inte .. Jobbade fasen natt förra veckan , och nu ska jag göra det igen .
Jag vill verkligen inte , så jäkla tråkigt å hålla på å städa å grejer ...
Och mitt schema i Strömstad är ju inte mycket bättre . Har en dag på ca 5 veckor som jag slutar innan 18.00 . Annars jobbar jag typ bara kvällar . Känns kul ...
Men men , åker väl dit för å jobba röven av mig antar jag ..

Nåå ja . Nu har jag nog klagat färdigt ;D

Sofie signerar ut .

2/6-08
23:25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback