Släktträff på McDonald´s



Jaa , det va iaf en liten släktträff igår när jag jobbade ...
Jag stog i kassan när en gäst frågar om jag är dotter till Pia & Jocke .. Och det är jag ju ^o)
Då är tydligen hon min tremänning ...
Där ser man vilken koll jag har på min släkt :P
Men men , tufft att hon kände igen mig iaf :P Hon tyckte att jag va så lik mamma ... Det har jag ju ALDRIG hört förut :P

Nu har jag jobbat mina fem dagar med öppning oxå .. Skönt att det är över (:
Så idag är jag ledig , gött gött (:

Va för övrigt i samma byggnad som jobbet i typ 15 timmar igår ;O
Först jobbade jag 09.00 - 18.00, sen när jag slutade kom Oscar & Felix så vi satt å drack kaffe till klockan nio , då skulle vi egentligen åka hem men vi gick på bio istället :P Fast det va bara jag & Oscar som gick - Felix orkade inte :P
Så det blev Arn för våran del , vart ganska besviken på den faktiskt ... Men men , det är ju en svensk film så man ska väl inte förvänta sig för mycket egentligen ... Alla svenska filmer suger har jag kommit fram till .
Det är ju inte ofta det kommer ut en svensk film som verkligen är riktigt bra ...

Men men , nu har jag sett den iaf :P


Idag blire till att packa lite inför flytten , bara 11 dagar kvar tills jag flyttar nu :D
Sen ska väl jag & Oscar härja lite i vanlig ordning när han slutar ..
Vi har faan inte gjort det på flera dagar , så nu äre dags ;D


Easy for a good girl to go bad , and once we gone - there's belief we've gone forever.
Don't be the reason , you better learn how to treat us right
Cause onces a good girl goes bad , we die forever...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback