Måndag ,


Va inne i stan och härjade lite med Oscar förut ... Inte helt ovanligt för övrigt ...

Jag va hungrig så för omväxlings skull åt jag på McDonald´s .. Kände att det va länge sen jag åt där nu ;D

När vi satt där och drack kaffe , (ännu mer intressant är att vi drack ungefär en halvliter var) började Jörgen i vanlig ordning prata om allt möjligt och det slutade med att Jörgen bjöd in Oscar till att dricka öl hos honom på fredag.

Jörgen; Oscar, du får komma hem till mig och dricka lite öl på fredag.
Oscar; Ja, fast jag jobbar då så vi får skjuta upp det lite.
Jörgen; Farsan gav mig en sån där fyllo...
Oscar; EN DRAUGHT MASTER (öl tapp för er som inte fattar) ?!?! :D
Jörgen; Jaa, en filofax.. En såndär så  jag kan skriva upp allt jag har planerat så att jag inte glömmer bort det.
Oscar; Okej .. (Säger detta med minen som liknar en liten pojke som upptäcker ett par kalsonger i det största, hårdaste paketet under julgranen)



Under tiden som vi drack kaffe kom vi in på djupa diskussioner oxå .. Vi diskuterade hur man skulle lyckas hitta en kärlek.
När vi hade diskuterat ett tag kom vi på att vi har ett light-förhållande vilket innebär att ví är tillsammans utan kärleksfull , erotisk beröring (med undantag för några fyllestrul ibland).
Sååå , Oscar är nu officiellt min light-pojkvän ;D <3 moahaha
Den slutsatsen kom vi fram till när vi konstaterade att vi ALLTID är med varandra när båda två är lediga.


image6

Kan hända att vi ibland hamnar på bild under våra mysiga fyllestunder ;P

http://sofiegustavsson.bilddagboken.se



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback