I´m breakin´ dishes of your head


I aint gon stop until I see police and lights (8)

oh yes ;D


Jobbig vecka detta .. Har haft min månatliga öppnings-vecka eller vad man ska kalla det :P
Har jobbat öppning fyra dagar nu , bara en dag kvar :D
Meeen det är nog den jobbigaste ... 09.00 - 18.00 . Vilken jäkla pisstid ;O
Men men , inte mycket att göra åt saken ;P

Hör och häpna ; Detta är ANDRA helgen i rad som jag är nykter !!!
Det har nog inte hänt på flera månader tror jag ;P
Meeeen , kan vara skönt det med ibland .. Känns som att det kommer bli ganska mycket nu , så att jag klarar mig nog ...
Vet iaf att det blir party nästa vecka , både fredag & lördag .. Sen flyttar jag helgen efter ( :D ) så då blire säkert party igen (:

Vart lite kaos på jobbet idag ... Först när vi kommer dit så äre massa krångel med combon ( glass- och milkshakemaskinen för alla som inte vet vad det är ) så den funkade inte ;S
Seeeen funkade inte colan heller ... Helt skumt , det va typ luft i systemet eller nått sånt så det kom typ bara kolsyra ;S
Dom försökte förklara för mig vare vad , men försök gärna prata med mig om nått sånt där .. Jag fattar ändå inte ett skit :P

Så det lät såhär typ varje gång för att jag lyckades glömma bort att colan inte funkade;

Sofie; Vad vill du ha och dricka till ? :D
Gästen; Cola
Sofie; Ja visst :D
Sofie; Förresten , colan funkar inte idag ;O 
Gästen; Nehe? :S
Sofie; Naej , så går det bra med något annat att dricka ? :D
Gästen , Eh - ja .... Det får det väl göra i så fall...

Kände mig hur dum som helst ju :S
Men men , det löste sig till slut - när jag fick gå in å äga lite i köket ;D


Nåå ja ...

Hade en mysig kväll igår iaf (:
Va iväg till Robin å kollade på film ... Kollade på Saw 1 & 2  .. Skulle egentligen kolla på
Madagascar istället för 2;an meen den ville inte funka ;(
Jag som ville se den ju :O
Men men , jag hade det trevligt iaf :D


Såååå kan det vara (:


A dream of you and me togheter , say you belive it ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback