Flyttpackning ..


Jaa , har en hel del å göra idag & imorgon har jag kommit på ..
Flyttar på lördag & har fortfarande inte packat färdigt , och idag har jag varit på IKEA med Sara
och köpt ännu mer som jag måste packa ...
Vet inte riktigt när jag ska hinna med allt :P
Är hur trött som helst nu efter att ha jobbat 09.00 - 17.00 och sen varit på Bergvik & IKEA i typ
tre timar .. Och imorgon ska jag jobba . Jobbar iofs natt men då måste jag ju vara vaken ett tag för
att orka och sen ska jag iväg å fixa massa med bredband & dator å grejs .. Så vi får se om jag hinner
packa klart :P
Meen , med lite tur gör jag nog det (:

Men ska jag hinna så kan jag ju inte sitta här nå mer :P




Önskar bara att du visste hur jag egentligen känner & att jag kunde få
veta hur du känner . Allt vore så mycket enklare ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback